De meerwaarde van gebiedsmarketing
De gemeente is verantwoordelijk voor gebiedsmarketing. Maar als ondernemer pluk je er de vruchten van. Elke onderneming werkt vanuit de eigen identiteit aan de verkoop en marketing van eigen producten en diensten. Centrale gebiedsmarketing versterkt die identiteit en draagt bij aan een beter imago voor het gebied, betere bekendheid en beter resultaat van de afzonderlijke marketinginspanningen.
Voordelen partnerschap
Een partnerschap van PUUUR Midden-Delfland biedt partners de mogelijkheid hun eigen productmarketing te verbinden met het gebiedsmerk. Partners mogen het logo PUUUR Midden-Delfland gebruiken op hun communicatiemiddelen en streekproducten en krijgen o.a. een vlag, wandbordje en andere promotiematerialen. Daarnaast dient de gebiedsmarketingorganisatie als een platform om kennis uit te wisselen met collega-ondernemers en zullen er regelmatig netwerkbijeenkomsten worden georganiseerd.
Partnerplan 2024
Als partner kun je in 2024 tevens aanhaken op campagnes en activiteiten om extra zichtbaarheid te creëren voor je eigen activiteiten of locatie. In het Partnerplan PUUUR 2024 lees je alle mogelijkheden.
Kosten partnerschap
Alle ondernemers en organisaties in Midden-Delfland die het gedachtengoed van PUUUR Midden-Delfland ondersteunen, kunnen lid worden voor 220 euro per jaar (ex BTW). Verenigingen, stichtingen en kleine ondernemers kunnen – op aanvraag – in aanmerking komen voor een partnerschap á 55 euro (ex BTW).
Van de partnerbijdrage worden nieuwe gebiedscampagnes onder de naam PUUUR Midden-Delfland gefinancierd met het doel meer mensen te verleiden om in Midden-Delfland te recreëren en de lokale producten te consumeren. Op die manier houden we samen het agrarisch veenweidegebied Midden-Delfland gebied open en groen.
Partner worden?
Haak aan en word ook partner van PUUUR-Midden-Delfland! Vul het onderstaande formulier in om je aan te melden.